برگزاری نشست تخصصی هوای تازه شعر و داستان در کردستان

مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کردستان از برگزای نشست تخصصی شعر و داستان با عنوان «هوای تازه3» با حضور شاعران و داستان نویسان نام آشنای کشور خبرداد.

بهزاد کرم‌اللهیمسئول مرکز آفرینش‌های ادبی در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: نشست تخصصی شعر و داستان با عنوان «هوای تازه3» با حضور شاعران و داستان‌نویسان نام آشنای کشوری با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور در سنندج  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه،این ویژه برنامه که با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور و به منظور آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های ادبی در استان‌ها اتفاق می‌افتد بیان کرد: در سومین برنامه 1 و 2 شهریور ماه سال 96 استان کردستان میزبان شاعران نام آشنایی چون «علیرضا قزوه»، «جلیل صفربیگی »، و داستان‌نویسان مطرحی همچون«هادی خور شاهیان » نویسنده حوزه کودک و نوجوان و  «محمد رضا شرفی خبوشان» خواهد بود.

مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کردستان افزود: با حضور این شاعران و داستان نویسان و فعالان ادبیات استان نشست تخصصی شعر ساعت 18 روز چهارشنبه یکم شهریورماه  سال 96 در سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج  و نشست تخصصی داستان ساعت 17 روز پنج شنبه 2 شهریور ماه 96 در سالن اندیشه واقع در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود. 

کرم‌اللهی با دعوت از تمامی شاعران و داستان نویسان استان برای‌ حضور در این نشست‌ها بیان کرد: حضور مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کشور و هنرمندان عضو شورای ارزیابی آثار شاعران و نویسندگان  در این نشست فرصت مناسبی است تا ضمن معرفی ظرفیت‌های ادبی استان و هم افزایی و تعامل بیشتر هنرمندان با مرکز آفرینش‌های ادبی نقطه نظرات و درخواست‌های هنرمندان عرصه ادبیات استان مطرح و برای آن چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/ م ح

حضور شاعران و داستان‌نویسان مطرح کشوری در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.